Двигун DAF
Привід в’язкомуфти DAF 105 Euro 5
Це нескладна, але дуже важлива частина двигуна автомобіля. Корпус самого приводу прикручується на чотири болти до блоку двигуна. Складається цей вузол з корпусу та підшипника, на якому обертається шків для багаторучейкового ременя. Головна деталь, яка зношується — це підшипник у шківі. Чому важливо за цим стежити й не пропустити момент зносу самого підшипника? До приводу муфти кріпиться сама в’язкомуфта, яка спрацьовує завдяки змінам теплових режимів у двигуні та радіаторі. Якщо підшипник або шків з якихось причин будуть непридатні для роботи, в’язкомуфта та вентилятор охолодження не зможуть вчасно спрацьовувати й охолоджувати сам двигун та всю систему охолодження. Як правило, привід в’язкомуфти змінюють у зборі. За бажання можна замінити підшипник, але це не буде дешевше.